SURUÇ CUMHURİYET İLKOKULUNUN KANTİN İHALE DUYURUSU
62
14:57
19.12.2024

T.C

SURUÇ KAYMAKAMLIĞI

Suruç İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

 

KANTİN İHALESİ DUYURUSU

 

MADDE-1

 İş Sahibi İdareye İlişkin Bilgiler:

   İdarenin Adı                 :  Cumhuriyet İlkokulu  Müdürlüğü

   Adres                             : Barış Mah 11 Nisan Cad.No:61/A Suruç Şanlıurfa

   Telefon                         : 0 414 611 40 56

 

MADDE-2

İhale edilecek okul kantini:

 

 

S.NO

 

 

OKUL ADI

 

Tüm Tesis Masrafı

 

Öğrenci Sayısı

 

Ada Parsel

 

 

     M2

 

AYLIK/YILLIK MUHAMMEN KİRA BEDELİ (BRÜT)

 

Geçici Teminat Tutarı

(%3)

 

İhale  Tarihi ve Saati

 

İşin Süresi

 

1

 

Cumhuriyet İlkokulu  Müdürlüğü

YOK

(İşletmeci tarafından kurulacaktır.)

 

1040

 

23/12

20

AYLIK 1088TL

YILLIK

9800 TL

294

23.12.2024     14:00

 

5 yıl (Sözleşme her yıl yenilenecek)

İhalenin Yapılacağı Adres        : Suruç  İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

İhalenin yapılacağı yer        : Suruç İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Konferans Salonu

İhale Tarihi                             :  23.12.2024

İhale Saati                                :  14:00

 

MADDE-3  İhale İle İlgili Bilgiler

İhale Usulü: kantin İhalesi; Milli Eğitim Bakanlığı ( Resmi Gazete 09.02.2012 tarih ve 28199 ve 01.12.2023 tarih ve 32386 sayılı yönetmelikte yapılan değişiklik) Okul Aile Birliği Yönetmeliğinin 20.maddesi hükümleri doğrultusunda, 08.09.1983 tarihli 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu'nun 51. Maddesinin(g) bendine göre pazarlık usulü ile yapılır.

 

MADDE-4

İhaleye Katılmak İçin Gerekli Olan Belgeler:

 

1)       T.C. Vatandaşı olmak

2)       Nüfus Cüzdanı ve arkalı önlü fotokopisi

3)       İkametgah İlmühaberi geçerlilik süresinde olacaktır.( E-devletten alınabilir)

4)       Cumhuriyet Savcılığından adli sicil ve arşiv kaydının olmadığına dair belgenin aslı (Taksirli suçlar ile tecil edilmiş hükümler hariç olmak  üzere hapis veyahut affa uğramış olsalar bile devletin şahsiyetine karşı işlenen suçlarla, basit nitelikli zimmet , irtikap, rüşvet,    hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, inancı kötüye kullanma, dolanlı iflas  gibi yüz kızartıcı veya şeref ve haysiyeti kırıcı suçtan  veya istimal istihlak kaçakçılığı hariç kaçakçılık, resmi ihale ve alım satımlara fesat karıştırma, devlet sırlarını açığa vurma  suçlarından dolayı hükümlü bulunanlar ve kamu haklarından yoksun bırakılanlar ihaleye katılamazlar)

5)       Herhangi bir sağlık kurum veya kuruluşundan son altı ay içerisinde alınmış olan sağlık raporu .

6)       Okul Aile Birliği Yönetmeliğinin 20. Maddesinin 4.fıkrasına  göre  Kantin kiralama ihalelerinde isteklilerde, 5/6/1986 tarihli ve 3308 sayılı Mesleki Eğitim Kanunu hükümlerine göre kantin işletmeciliğinden alınmış ustalık belgesine veya kantin işletmeciliğinden alınmış iş yeri açma belgesine sahip olma şartı aranır. Ancak isteklilerin hiçbirinde yukarıda sayılan belgelerin bulunmaması durumunda Ağırlama ve Gıda, Ağırlama ve Gıda Teknolojisi, Aile Ekonomisi ve Beslenme, Aile ve Tüketici Bilimleri, Aile ve Tüketici Hizmetleri, Aşçılık, Besin Kontrol ve Analizleri, Besin Teknolojisi, Beslenme ve Diyetetik, Beslenme ve Ev Yönetimi, Ev Ekonomisi, Ev İdaresi, Ev Yönetimi-Beslenme, Ev Yönetimi Eğitimi, Gastronomi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları, Gemi Aşçılığı, Gıda Bilimi ve Teknolojisi, Gıda Mühendisliği, Gıda Kontrolü ve Analizi, Gıda Teknolojisi, Kurum Beslenmesi, Mutfak, Mutfak Sanatları ve Yönetimi, Pasta ve Tatlı Yapımı, Pastacılık, Pastacılık Tatlıcılık ve Şekerlemecilik, Servis, Servis Hizmetleri, Yiyecek İçecek Hizmetleri, Yiyecek İçecek İşletmeciliği Programı/Bölümü/Alanı/Dallarından birine ait Mesleki Eğitim Kanunu hükümlerine göre alınmış ustalık/iş yeri açma belgesi, mesleki ve teknik ortaöğretim diploması, ön lisans/lisans diploması, kantin işletmeciliğinden alınmış kalfalık belgesi veya hayat boyu öğrenme kurumları tarafından verilen kantin işletmecisi kurs programı kurs bitirme belgesine ya da 8/2/2007 tarihli ve 5580 sayılı Özel Öğretim Kurumları Kanunu kapsamında açılmış kurslardan alınan kantin işletmecisi kurs bitirme belgelerinde en az birine sahip olma şartı aranacaktır.." (Belge aslı veya aslı gibidir onaylı olmalıdır)

7)       Suruç Esnaf ve Sanatkarlar  Odasından alınacak, adına kayıtlı kantin işletmesi bulunmadığına ve ihalelerden men yasağı olmadığına dair belge (Aslı)

8)       İhale Şartnamesi  istekli tarafından  "ŞARTNAMEYİ OKUDUM KABUL EDİYORUM" ibaresi el yazısı ile yazılmış ve imzalanmış olan ihale idare şartnamesi (İlgili Okul Müdürlüğünden temin edilecek ve onaylı olacaktır.)

9)       Şartname ekinde yer alan standart forma uygun imzalı Teklif Mektubu

 

10)    Suruç İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne ait Ziraat Bankası Suruç ŞubesiTR090001000255280627245024 iban nolu  kantin kati teminat  hesabına okul adı ve kiralanacak yerin cinsi (kantin) belirtilerek nakit olarak yatırılacaktır., kiralanacak okul kantininin ismi belirtilmek suretiyle Yıllık Muhammen Bedelin (%) 3'ü kadar (294 TL) geçici teminatın yatırıldığına dair banka dekontu veya herhangi bir bankadan alınacak  Teminat Mektubunun aslı (2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 26. Maddesinde belirtilen değerler teminat olarak kabul edilecektir.)

11)    İhale tarihinden önce son 1 ay içerisinde SGK borcu olmadığına dair alınmış belge.

12)    İhale tarihinden önce son 1 ay içerisinde Vergi borcu olmadığına dair alınmış belge

13)    İstekli ihaleye vekalet ile iştirak ediyor ise noter tasdikli vekaletname

14)    Yer Görme Tutanağı (Okul Müdürlüğünden alınacak)

15)    İhalesine girdiği okulun servis taşımacılığını yapmadığına dair belge  (Okul Müdürlüğünden alınacaktır.)

NOT: Belge tarihleri ihale tarihinden son 1 (bir) ay içerisinden alınmış olmalıdır . Daha önce alınmış belgeler kabul edilmeyecektir. Eksik belgesi olanlar ihaleden elenecektir.

 

 

Madde -5

Teklifin hazırlanması ve verilmesi

1)       ilk teklifler yazılı olarak yapılır. Teklif mektubu bir zarfa konup kapatıldıktan sonra zarfın üzerine isteklerinin adı, soyadı ve tebligata esas olarak göstereceği açık adres yazılır. Zarfın yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanır veya mühürlenir. Bu zarf geçici teminata ait alındı veya banka teminat mektubu ve istenilen diğer belgelerle birlikte ikinci bir zarfa konuları kapatılır. Dış zarfın üzerine isteklinin adı ve soyadı ile açık adresleri ve teklifin hangi işe ait olduğu yazılır.

2)       Teklif mektubunun istekli tarafından imzalanması ve bu mektuplarda şartname ve eklerinin tamamen okunup kabul edildiğinin belirtilmesi, teklif edilen fiyatın rakam ve yazı ile açık olarak yazılması zorunludur. Bunlardan herhangi birine uygun olmayan ve üzerinde kazıntı, silindi veya düzeltme bulunan teklifler Reddolunarak hiç yapılmamış sayılır.

3)         Teklifler ilanda belirtilen saate kadar sıra numaraları alındıkları karşılığında komisyon başkanlığına verilir. Alındı numarası zarfın üzerine yazılır. Teklifler iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilir. Bu takdirde dış zarfın üzerine komisyon başkanının adresi ile hangi işe ait olduğu, isteklerinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılır . Posta ile gönderilecek tekliflerin ilanda belirtilen saate kadar komisyon başkanlığına ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilir.

4)        Komisyon başkanlığına verilen teklifler herhangi bir sebeple geri alınamaz .

5)        Dış zarfların açılması: Tekliflerin açılma saati gelince , kaç teklif verilmiş olduğu bir tutanakla belirtildikten sonra dış zarflar hazır bulunan istekliler önünde alınış sırasına göre açılarak,  istenilen belgelerin ve geçici teminatın tam olarak vermiş olup olmadığı aranır .

6)        Belgeleri ile teminatı usulüne uygun ve tam olmayan istekliler teklif mektubu okunmayarak başkaca işleme konulmadan diğer belgelerle birlikte kendilerine veya vekillerine iade olunur .Bunlar ihaleye katılamazlar. Katılımcılardan 5/6/1986 tarihli ve 3308 sayılı mesleki eğitim kanunu hükümlerine göre kantin işletmeciliğinden alınmış ustalık belgelerine veya kantin işletmeciliğinden alınmış iş yeri açma belgesi olan Bulunması durumunda diğer belgeler ile ihalelere katılanlar da ihale dışı kalır.

7)        Teklif mektupları okunmadan önce, ihaleye katılacaklarından başka ihale odasından çıkarılır. Bundan sonra zarf numarası sırayla okunarak teklifler komisyon başkanı tarafından okunur veya okutulur ve bir listesi yapılır. Bu liste komisyon başkanı ve üyeleri tarafından imzalanır.

8)        Şartnameye uymayan ve başka şartlar taşıyan veya 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu'nun 37. maddesinin son fıkrası hükmüne (Teklif mektuplarının istekli tarafından imzalanması ve bu mektuplarda şartname ve eklerinin tamamen okunup kabul edildiğini belirtilmesi, teklif edilen fiyatın rakam ve yazı ile açık olarak yazılması zorunludur. Bunlardan herhangi birine uygun olmayan veya üzerinde kazıntı silinti veya düzeltme bulunan teklifler reddolunarak hiç yapılmamış sayılır) uygun olmayan teklif mektupları kabul edilmez.

9)        Tekliflerin ihale komisyonunca kontrolünden sonra ihaleye katılacak istekli veya isteklilerden yeniden teklifler alınacak alınacak teklifler ihaleye ait artırma kağıdına yazılacak ve teklif sahipleri tarafından imzalanacaktır. Artırma kağıdını imzalamayan istekliler ayrıca tutanakla imza altına alınacaktır. İstekli veya istekliler sırasıyla tekliflerde bulunmaya devam edecekler,İhaleden çekilen isteklilerin  bu durumları ihaleye ait artırma kağıdına yazılacak ve imzaları alınacaktır. İgilinin imzadan çekilmesi halinde durum ayrıca belirtilecektir. İhaleden çekilenler yeniden teklifte bulunamayacaktır. Bu ihalede en yüksek teklifi veren isteklinin teklifi en uygun teklif sayılacaktır.

10)     2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 40. madde gereğince kabul edilen teklifler incelenerek :

a) ihalenin yapıldığı ancak İta amirinin onayına bağlı kaldığı

b) Tekliflerin daha ayrıntılı bir şekilde incelenmesi için süreye ihtiyaç duyulduğu ve şartnamelerde daha uzun bir süre öngörülmiş ise ihalenin 15 günü geçmemek üzere başka bir güne bırakıldığı

c) ihalenin yapılmadığı ,

Hususlarından birine karar verilir ve bu husus gerekçeli bir karar veya karar özeti halinde yazılarak komisyon başkanı ve üyeleri tarafından imzalanır ve durum hazır bulunanlara bildirilir.

 Şartname İçin Tıklayınız

 

 

İŞ BU İHALE İLANI  : 09/12/2024 günü saat 14:00'dan  23/12/2024 saat 13:59'a kadar  Suruç İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün ilan panosu ve http://suruc.meb.gov.tr adresinde, Cumhuriyet İlkokulu  Müdürlüğü 'nün https:// https://suruccumhuriyet.meb.k12.tr web sayfasında ve ilan panosunda asılı kalacaktır.

NOT: İhaleye katılmak isteyenler ihale ile ilgili şartnameyi,  en son 23/12/2024 saat:13:59'a kadar Cumhuriyet İlkokulu Müdürlüğü 'nden temin edebileceklerdir.

 

 İhaleye katılmak isteyen gerçek kişi katılımcılar, 2886 sayılı devlet ihale kanunun 6.maddenin (b) bendinde belirtilen kişiler hariç, katılımcı olan gerçek kişiler 23/12/2024 saat:13:59'a kadar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şubesine Kapalı Zarf içerisinde usulüne uygun şekilde teslim edeceklerdir. (Zarfın üzerinde ihaleye katılanın kimlik bilgileri, hangi okulun kantin ihalesi için verildiği yazılacaktır.)

Yayın Tarihi: 19.12.2024