DEĞERLİ MESLEKTAŞLARIM İLÇEMİZE HOŞGELDİNİZ!     İlçemize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine!
4985
09:59
20.12.2024

Bakanlığımızca İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerden göreve başlama işlemi esnasında istenecek belgeler:

1- Kimlik Kartının (Nüfus Cüzdanı) aslı ve  bir adet fotokopisi,

           2-Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen /beyan edilen atamaya esas olan;

a) Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı örneği, ayrıca  e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi. ( Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı yada E- Devlet üzerinden alınacak karekodlu belgeler kabul edilecektir.)  Müracaat esnasında diploma, geçici mezuniyet belgeleri ıslak imzalı ise aslı ile birlikte bir adet fotokopisi de teslim edilecektir.

 b)Varsa pedagojik formasyon belgesi veya bu belgenin onaylı bir örneğinin bir adet fotokopisi, 

c)Varsa  denklik belgesi veya bu belgenin onaylı örneğinin bir adet fotokopisi,

d) Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; Sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair resmi belgenin (Transkript kabul edilmeyecektir.) aslı ya da onaylı örneğinin bir adet fotokopisi, 

3- Askerlik Durum Belgesi, (e-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu  çıktı kabul edilmektedir.) 

4- Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge,  (e-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu   çıktı kabul edilmektedir.) 

5- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf, (6 adet)

6- Mal Bildirimi için tıklayınız..

7- Etik Sözleşmesi için tıklayınız..

8- Elektronik Başvuru Formu. (İl veya İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden alınacak olan veya alınan Elektronik Başvuru Formunun İl veya İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri tarafından onaylı olma zorunluluğu yoktur.) 

9- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi veya onaylı örneği ve bir adet fotokopisi, (İlahiyat Fakültesi mezunları mezun oldukları fakültelerinden formasyon aldıklarına dair resmi yazı alacaklardır.)

10- Sağlık durumu yönünden  öğretmenlik  görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu, 

11- Bakanlığımız dışındaki kurumlarda devlet memuru olarak çalışanlardan ilimize sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlar, yukarıda istenen belgelere kurumlarından istifa ettikten sonra düzenlenen hizmet cetvelini de ekleyeceklerdir. 

12- İlçemize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler, dilekçeleri ile birlikte muhtemel terhis tarihlerine ilişkin yazıyı Suruç İlçe Millî Eğitim Müdürlüğüne göndereceklerdir. 

13- Tercih sonuç çıktısı (E-Devletten alınacak )

 NOT:  İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenler,  yukarıda istenen belgelerle birlikte Suruç İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne şahsen başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak, belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır. (Vekâleten göreve başlamalar kabul edilmeyecektir.)

NOT: İstenilen evraklar sıralı olacak şekilde Özlük dosyasına konulup getirilecektir. Evrak teslimi için bilgilendirme yapılacaktır.

NOT: Göreve başlama işlemleri güvenlik soruşturmasından sonra yapılacak olup evrak teslimi için tarafınıza ulaşılacaktır.

Yayın Tarihi: 20.12.2024