ŞANLIURFA SURUÇ İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İLÇEMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN DİKKATİNE

İLÇEMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN DİKKATİNE

2023 MART ATAMA DÖNEMİNDE SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN OLARAK ATANAN ÖĞRETMENLERİN YAPMASI GEREKEN İŞ VE İŞLEMLER

  

 İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerin güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yapıldıktan sonra göreve başlatılmak üzere ilgili öğretmenler davet edildiğinde aşağıda istenilen belgeler ile birlikte ilçe milli eğitim müdürlüğümüze müracaat edeceklerdir.

NOT: Güvenlik Soruşturma ve  Arşiv Araştırması tamamlanan öğretmenler telefonla aranıp gerekli bilgi verilecektir. 01.09.2023 tarihinden önce göreve başlatılma yapılmayacaktır.

 

GEREKLİ EVRAKLAR                                                      :

 

1)    Son altı ay içinde çekilmiş Biyometrik fotoğraf (6 adet) ve kimlik fotokopisi(2 adet)

2)    Lisans diplomasının aslı ve geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği

 

3)  Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği

 

4)  Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi

 

5)  Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)

 

6)  Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi(aslı ve fotokopisi)

 

7)  Elektronik Başvuru Formu

 

8)  Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydı.

 

9)  Erkek Adaylar İçin Askerlik Durum Belgesi

 

10)    Askerde olan adaylar ise birliğinden alacağı muhtemel terhis tarihini gösteren belge ile dilekçesini atandığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne gönderecektir.

 

11)    Mal bildirimi  (İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün duyurular kısmına link olarak yüklenecektir.Öğretmenler ordan temin edecek ve doldurulacaktır.)

 

12)    Sağlık durumu yönünden yurdun her bölgesinde ve iklim şartlarında öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.

 

13)    Göreve davet edilen öğretmenlerin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne gelmeden önce Suruç Halk Bankasından Hesap açmaları ve iki adet sarı özlük dosyalarını temin edip gelmeleri gerekmektedir..

 

14)    E -  Devletten alınan barkotlu belgeler kabul edilecektir.

 

15)    Bakanlığımız dışındaki kurumlarda devlet memuru olarak çalışanlardan İlçemize sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlar, yukarıda istenen belgelere kurumdan istifa ettikten sonra düzenlenen hizmet cetvelini ekleyeceklerdir.

 

          MAL BİLDİRİM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ  

           ETİK SÖZLEŞME FORMU İÇİN TIKLAYINIZ                  

 

NOT: Bakanlığımızca Yapılacak Değişiklikler Ayrıca Duyurulacaktır.

 

 

                                                                  Suruç İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

 

 

 

                                                                                                          

Aydın Mahallesi Soğutma Sokak No 3 Suruç/ŞANLIURFA - 04146114015

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.